Vooraf.
Dit was een spontane actie en we zijn echt geen professionele webwinkel beheerders.
Ook is ons verzendsysteem niet geautomatiseerd en hebben we maar 4 handen.
Dus voor je moppert, boze mails stuurt en in de pen klimt, misschien wel handig om daar rekening mee te houden.
We doen onze gillende best om alles goed te doen, dus een beetje liefde en geduld zouden we op prijs stellen.
Dan nu de FORMELE teksten.
Levertijd en verzendkosten
Bestellingen worden zo snel mogelijk verzonden. Je krijgt daarover van ons een bevestigingsmail.
Over het algemeen geldt: op werkdagen voor 13 uur besteld, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden met PostNL. PostNL doet er alles aan om dan de volgende dag te bezorgen.
Vanwege het Corona Virus is het erg druk en het kan dus zijn dat een bestelling iets later geleverd wordt.
Pakketbezorging bij je thuis:
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Verzendkosten:
Wij hebben een sponsor gevonden voor de verzendkosten dus 15 euro = 15 euro
Bedenktijd en retourneren
Retouren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling, mits onbeschadigd en niet gebruikt, tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na annulering heb je 14 dagen om je product retour te sturen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen krijg je het volledige orderbedrag (dat is het product inclusief eventuele betaalde verzendkosten die je hebt betaald bij het plaatsen van je bestelling) direct teruggestort op je rekening.
We gaan er stiekem wel van uit dat de 5 euro voor het goede doel wel bij ons mag blijven. Dat moet je dan we even aangeven
De kosten voor retour van jouw huis naar ons dien je zelf te betalen.
Indien je gebruikt wilt maken van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Haringbonus geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via dit formulier.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
We willen je vragen om contact met ons op te nemen voordat je je bestelling retour zendt.
Algemene voorwaarden Haringbonus.nl
Artikel 1 – Webshop Haringbonus
1.1.
Haringbonus is tijdelijke actie en de webshop is ook tijdelijk open.
Op de over ons pagina kun je er meer over lezen
1.2.
Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3.
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden.Wel houden wij een administratie bij en indien de Belastingdienst inzage in onze administratie verlangd zullen wij deze verlenen.
Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4.
Onze webshop verplicht ons om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies.
1.5.
Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.6.
Wij streven ernaar om je ten allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, neem dan contact met ons op.
Artikel 2 – Bedenktijd
2.1.
U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
2.2.
Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking.
Artikel 3 – De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen Haringbonus en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3.
U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4.
Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost.
3.5.
Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan per mail op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag.
Artikel 4 – De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.3.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1.
Klachten over de levering dienen in eerste instantie per mail aan ons gemeld te worden. Wij zullen daar binnen 3 werkdagen op reageren.
5.2.
Klachten over het product zelf, dienen per mail aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.
5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf een enquête met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij verzoeken u vriendelijk deze in te vullen en aan ons terug te sturen. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4.
Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.
Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.